Thuis! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Mara Rosendahl - WaarBenJij.nu Thuis! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Mara Rosendahl - WaarBenJij.nu

Door: Mara

Blijf op de hoogte en volg Mara

23 Augustus 2008 | Nederland, Purmerend

Zo..
Thuis!
De laatste week was heerlijk!! Super super warm, maar fantastisch! We wilden echt niet weg.. zijn uiteindelijk toch maar gegaan. De reis duurde een eeuwigheid maar het was niet vervelend. Eindelijk zag ik mn moeder, zus, vader en vriendinnetjes weer! Toch ook wel leuk.
Alle cadeautjes uitgedeeld en heerlijk in mn eigen bedje geslapen..
Nou, even sparen voor volgend jaar en wie weet waar ik dan zal verblijven!
tot volgend jaar misschien!
Liefs

• 23 Augustus 2008 - 17:47

Je Zussie:

haai Lieve Maart, oh wat goed nou weer, jij hebt m al geschreven, de ik-ben-weer-thuis-blog. Ik loop weer eens achter.
    heel gek, het is pas een weekje geleden maar het voelt als een half jaar! alweer heel lang geleden, in ieder geval. Nou tot morgen Maartje!
    Kusjes

• 24 Augustus 2008 - 09:29

Marijke:

Dag lieve schat, ik heb genoten van je reisdagboek. Ik vond het heerlijk om te lezen dat Nando en jij zo aan het genieten waren. Vorig jaar zijn jullie samen naar Parijs geweest, maar dit was andere koek. Ik heb begrepen dat jullie al die 30 dagen samen hebben doorgebracht in harmonie. Jullie zijn allebei flink ziek geweest, maar ondanks dat hebben jullie heerlijk gehad en een flink stuk van Thailand gezien. Toen jij zo ziek was en ik daar via sms en telefoongesprekken van op de hoogte werd gehouden heb ik wel wat benauwde uurtjes gehad en had ik graag bij je willen zijn om je te verzorgen. Gelukkig bleek Nando een verpleger in de dop.
    Ik ben benieuwd waar de reis volgend jaar naar toe zal gaan.
    Geniet van al je mooie herinneringen. Een dikke kus, mama

• 22 September 2008 - 13:58

Mnds:

Nou,, btj late reactie :D:D..

Maar ben toch maar gaan lezen,, in de baas zn tijd...

Echt leukk allemaal... Dapperr vooral horr.. :D:D..
    Vervelend van de "zieke" momenten,, maar hoort er bij :P:P.. IK ben blij dat jullie genoten hebben...

Nou Maar,, ik hyves j er verder nogg over...