Foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mara Rosendahl - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mara Rosendahl - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Mara

Blijf op de hoogte en volg Mara

22 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Nieuwe site, nieuwe site!
Foto's van mijn camera zijn inmiddels te vinden op de volgende sites:
http://www.flickr.com/photos/27231873@N03/
en
http://www.flickr.com/photos/29269659@N08/
de foto's van Nando's camera worden af en toen op deze site zelf geplaatst.
-de hele link kopieren en dan in balk plakken, klikken werkt niet!-

(Oud bericht:)
Hallo!
De foto's van Nando's camera kan ik inmiddels op deze site zetten, de foto's van mijn camera zijn te groot en staan dus op
Ik heb er weer een lading opgezet!
Het kan zijn dat deze site ook vol is, dan zal ik ze ergens anders plaatsen, en dan zal ik de link onder deze titel ('foto's') plaatsen.

(Oude bericht:)
Aangezien mijn foto's te groot zijn voor deze site *yeey* moet ik ze ergens anders plaatsen.
Zie dus voor foto's http://www.flickr.com/photos/27231873@N03/
als het goed is..
Liefs

  • 23 Juli 2008 - 14:06

    Marijke:

    Dag lieve Mara en Nando,
    Wat een prachtige foto's en wat leuk om jullie zo te zien opereren in den vreemde.
    Ik hoorde zojuist van Moon dat zo'n leguaan of was het een gekko, waar jullie voor gevlucht zijn, geluk brengt.
    In Indonesië halen ze expres zo'n beest in huis. Het is maar dat jullie het weten.........
    Ik ben weer thuis, na een heerlijke vakantie in Sospel.(Wat was het huis heerlijk schoon en opgruimd. Thank you!).
    Dag lieve schat, heel veel plezier samen. Doe de groeten aan Nando en een dikke kus van mij.
    XX Mama

    PS
    Wat fijn dat je Sanna ook kunt volgen hè?


  • 26 Juli 2008 - 19:26

    Eefje:

    hey maar heel leuk die foto's..maar die foto van nando op de pot..no thanks ;) hahah xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2008

Thuis!

11 Augustus 2008

Het laatste weekje is begonnen..

07 Augustus 2008

9 mannen, 10 scooters en de hemel op Aarde..

03 Augustus 2008

We love BKK!

31 Juli 2008

Krabi Province, Phi phi islands en J hotel.
Mara

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 34881

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 22 Augustus 2016

Cuba baby!

08 Juni 2013 - 05 Juli 2013

Afstuderen in India!

12 Juli 2011 - 16 Augustus 2011

Hongkong, Thailand, Cambodia en vooral VIETNAM

16 Juli 2008 - 17 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: