Daar gaan we dan.. - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Mara Rosendahl - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan.. - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Mara Rosendahl - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan..

Door: Mara

Blijf op de hoogte en volg Mara

14 Juli 2008 | Nederland, Purmerend

Eindelijk is het dan zover: spanning en sensatie!
Nando en ik zijn er klaar voor, de laatste benodigdheden (anti-diarree pillen, poeder tegen het uitdrogen, een setje schone operatienaaldjes, een miniverbandtrommeltje, neusspray en een treinkaartje naar Dusseldorf) zijn gekocht en de backpacks kunnen gevuld worden!
Goed voorbereid en beschermd tegen vrijwel alles gaan wij naar het zeer veilige backpackland voor beginners: Thailand!
Wij moesten ons er toch ook eens aan wagen. Mara popelt al ruim twee jaar om haar eerste verre reis te gaan maken en Nando is, na de zeer geslaagde vakantie naar Parijs van vorig jaar, dan eindelijk ook om.
Het feest kan beginnen.

Al weken zijn we (lees: Mara) bijna obsessief aan het lezen in de Lonely Planet (dit boekje behoort dus ook al enige tijd tot het vaste interieur van Mara's tas en wordt trouw overal mee naartoe gesleept).
Ook is er natuurlijk uitvoerig overlegd met alle bekenden die Thailand al hebben bezocht (dank voor de tips, ladies!).

We hebben een mooie reis uitgestippeld door heel Thailand, waar we ons natuurlijk lang niet helemaal aan zullen houden. In ieder geval is er een plan! Er zijn zelfs al een paar 'hutjes' geboekt, zodat we de eerste paar dagen ergens kunnen slapen.
Donderdag zullen we aankomen in Bangkok om na een dag gelijk door te reizen naar Ko Phangan, voor de o zo beroemde Full Moon Party! Olé.

Spreek jullie in Thailand!
Liefs

• 14 Juli 2008 - 17:09

Dasha:

Aaaah Mara, ik ben heel jaloers op jullie!! Veel plezier daar, en nu heb ik weer een blog om te stalken ^_^ x-je

• 15 Juli 2008 - 18:09

Rinske:

ha! ik hou jullie in de gaten!
    liefs!

• 15 Juli 2008 - 20:15

Lau En Mich:

GE-WEL-DIG!! wij zijn net terug! heel veel plezier en geniet ervan en vergeet vooral niet: You only life once

• 16 Juli 2008 - 17:22

Sterre:

Leuk, leuk, leuk Maar! Heel erg veel plezier en geniet ervan! En ik blijf jullie volgen hoor.
    Liefs & kus

• 17 Juli 2008 - 15:04

Marijke:

Dag lieve Mara en Nando,
    Ik heb zojuist de berichtjes ontvangen dat jullie goed zijn aangekomen. Ik heb nog nooit gedoe gehad met het ontvangen van smsjes en juist nu jullie zover wegzijn wel.....!!! Mocht ik niet reageren dan heb ik er weer problemen mee.
    Ga lekker genieten van alles wat Thailand te bieden heeft.Veel plezier. Een dikke kus uit Sospel van je moeder.
    Groeten van Hans S., Hans W., Marga, Coby, Steffie, Ruth, Aaron en Anna

• 17 Juli 2008 - 16:48